Saturday, February 21, 2009

sElamaT tiNGGaL kekASIh tERbaik

disebabkan balqis sgt suke lagu nh..
aku mengambil inisiatif utk letak lirik die kt blog aku..
sbb ape balqis suke??
ade laa kisah disebalik lagu nh...hehehe..
pokoknye..
balqis amat merasakan die adalah terbaik buat ex bf die..
sbb..
ex die y ddicate...
ngeee....jgn mara ek balqis..
sbb 2 tiap jam,detik,saat..
die duk melalak nyanyi lagu nh..
hehehe..layaan kan aje...
tp lagu nh mmg bes pon..
haha..



Katakan ini hanya hanyalah mimpi
Yang tak harusnya engkau katakan
Bagaikan pertir disiang hari
Menghanguskan aku...


Reff:

Slamat tinggal kekasih
Slamat tinggal sayangku
Kasih terbaik yang pernah singgah dihatiku


**

Jangan pernah kembali duhai sayangku
Jikalau aku selalu menghambat langkahmu
Semua kulakukan karena sayangku
Ternyata kau salah menilai.....


***

Jangan pernah kembali, jangan pernah kesini
Kasih terbaik yang pernah singah di hatiku
Katakan ini hanya... Hanyalah mimpi...

4 comments:

  1. hehehe..dh die tujukan, mksdnye aku terbaik la kan??
    hahaha..
    MAYBE, die tuju cmtu, sbb antara ex2 die, aku plg best kot..kah3..

    biaq pi la...aku dh kurang dgr dh lagu ni..sjk aku jatoh bontot terhentak sbb nyanyi lagu ni, aku dh jrg nyanyi..cm bwk s**l pon ade..kah3..

    nywa, thx yayunkk~

    ReplyDelete
  2. syaza memg...die ratu..lagu2 di sini...so..umat2 sekalian..pe2 nk tau psl lgu..juz tnye syaza ok???

    ReplyDelete
  3. ratu...........ratuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. haha..mekacih yee kwan2...
    aku laa ratu..ngeh3

    ReplyDelete